İLGİNÇ GELDİ

ABRAHAM LINCOLN VE JOHN F.KENNEDY'NİN ÖLÜMLERİNDEKİ ŞAŞIRTAN BENZERLİKLER                      




Abraham LAincoln 1846 yılında kongreye seçildi.

John F. Kennedy ise 1946 yılında kongre üyesi oldu.







 Abraham Lincoln 1860 yılında ABD Başkanı oldu.

John F. Kennedy 1960 yılında ABD Başkanı seçildi.







Lincoln ve Kennedy isimlerinin ikisi de 7 harften oluşuyor.



İkisi de Beyaz Saray'da yaşarken birer evlatlarını kaybettiler.


İki başkan da bir cuma günü suikasta kurban gitti.

İki başkan da kafasından vurularak öldü.



Lincoln'ün sekreterinin adı Kennedy'ydi.

Kennedy'nin sekreterinin adı ise Lincoln'dü.


İkisi de birer güneyli tarafından vuruldular.

İkisinin ölümünden sonra da yerlerine bir güneyli başkan atandı.







Her ikisinden sonra başkan atanan kişinin adı Johnson'du.




Lincoln'den sonra başkan olan Andrew Johnson 1808 doğumluydu.

Kennedy'den sonra başkan olan Lyndon Johnson 1908 tarihinde doğmuştu.


Lincoln'ü vuran John Wilkes Booth 1839 yılında doğmuştu.

Kennedy'yi vuran Lee Harvey Oswald ise 1939 yılnda dünyaya gelmişti.



Her iki katilin de üç isimden oluşan adı vardı.

Her ikisinin isminde de toplam 15 harf var.


Suikasttan sonra Booth, tiyatro salonundan kaçmış ve bir depoda yakalanmıştı.

Oswald ise depodan kaçmış ve bir sinema salonunda yakalanmıştı.



Hem Booth hem de Oswald mahkemelerinden önce vuruldular.


VE SON BİR ÖZELLİKLERİ DAHA
 
Vurulmadan bir hafta önce Lincoln'ün Maryland'de Monroe Kasabası'da olduğu tespit edildi.

Kennedy'nin ise vurulmadan bir hafta önce Marilyn Monroe'yla olduğu kesin olarak tespit edildi.



 VAY CANINA DEĞİL Mİ ? 

 

 

 

                                      BERMUDA ŞEYTAN ÜÇGENİNDE NE OLUYOR ? 

 

 

                                        1970'ler ve 1980'larda sayısız kitap, televizyon programı ve hatta şarkılara konu olduğu halde, Şeytan  Üçgeni bugün unutulmuş görünüyor. Atlantik'te güneyde Porto Rico, kuzeybatıda Miami ve doğuda Bermuda'yı birbirine bağlayan bir üçgen alan içinde gemiler ve uçakların esrarengiz bir biçimde ortadan kaybolduğuna ilişkin bir teori geliştirilmişti. Bermuda Üçgeni'nde " kaybolan " gemilere ilişkin o kadar çok hikaye anlatıldı ki, hiç ilgisi olmayan bazı kazaların, salt bu öyküler arasına katılması uğruna bir miktar çarpıtıldığı biliniyor. Bu kazaların çoğu, üçgenden yüzlerce deniz mili uzakta meydana gelmişti. Yıllardır civarda dolaşan yerel bir kurtarma botunda çalışanlara göre, hemen hemen her olayın mutlaka mantıklı bir açıklaması var. Ve bunlar çoğunlukla da sert hava koşullarıyla ilgili. Ancak, bu açıklamalar elbette ki çılgın teorileri engellemeye yetmiyor.

    Ve o mantıklı açıklama

                           Uzun yıllardır devam eden araştırmalar birkaç yıl önce çözüldü ve bu olayların basit bir  ' gaz olayı ' olduğu açıklandı. Yer altından çıkan doğal gazla, sadece yüksek kara parçalarından değil, deniz ve okyanus tabanlarından da çıkarlar. Çünkü deniz tabanları da üstü suyla kaplanmış alçak kara parçalarıdır. Ancak, okyanuslar çok derin olduklarından tabanlarında büyük basınçlar vardır. Bu yüksek basınç altındaki bölgelerden çıkman isteyen doğal gazlar, oradaki çok düşük ısının da etkisiyle katı hale dönüşürler ve " hidrat" denilen beyaz ve tebeşirimsi bir madde haline gelirler. Çok derinlere dalabilen robot kameralarının bu bölgedeki karbeyaz okyanus tabanını ve bazı gemi enkazlarını resimlemesinden sonra konuya bilimsel açıklama getirilmiştir: Bu bölge, Gulf Stream denilen sıcak su akıntısının da geçtiği yerdir. Tabanın bazen ısınması yüzünden bu " tebeşir gazlar" erir ve sudan hafif oldukları için yüzeye kadar bir boşluk oluşur ve okyanus adeta delinir ( titanic filminde olduğu gibi ).O sırada oradan geçen yüzer ne varsa, derin bir kuyuya düşer gibi hızla okyanusun dibini boylar. Çünkü gazın kaldırma kuvveti gemileri taşıyacak güce sahip değildir. Gaz yükselmesi sonra erince boşluk tekrar suyla dolar ve geriye hiçbir iz kalmadan kocaman gemiler kilometrelerce derine gömüşmüş olurlar. Uçakların düşerek kaybolması ise gene aynı sebepten dolayıdır. Yüzeye çıkan doğal gazlar, havadan daha hafif oldukları için yükselmeye devam ederler. Bu kez vakum-girdap bölgenin üzerindeki atmosferde oluşur. Oradan tesadüf eseri geçen bir uçak hemen irtifa kaybeder ve motorları durur. Çünkü motorlardaki benzinin yanması için oksijene ihyitaç vardır ve o boşlukta hava olmadığı için oksijen de olmaz. Böylece uçak da hızla okyanus tabanını boylar.

NE GAZ'MIŞ  AMA !

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder

ETKİ TEPKİ YASASI

                 Herkesin bildiği o meşhur yasa ; Newton'un 3. yasası. Etki-Tepki yasası, Her kuvvete karşılık, her zaman eşit ve ters b...